вторник, 23 октября 2012 г.

MBFW. day 4


Today was very cold, even colder than yesterday and I looked for the forecast of the weather: it is going to be colder and colder day after day. My outfit was inspired by silver color, I have a wonderful Givenchy clutch, so I decided to make the outfit around it: I chose grey sweater with Mikki Maus and, to make look more chic, Kira Plastinina sequin dress. 
The shows were good as usual: Nikolay Kyvyrzhek (exciting second part of the show with total white looks, especially the last two dresses, rich decorated with ), CONTRFASHION (I call it freak fashion), Nikolay Krasnikov and Lena Tsokalenko. 
The show I loved most of all was Nikolay Krasnikov, I am actually sure he is and will be my favorite designer for the whole MBFW (his rival maybe only Dima Neu). I just want to say that I loved all in his collection: materials, style, colors, details like laces and ornaments from bead. I sat during the show with loving eyes, I looked probably very funny, trying to capture every look I liked, and there are a lot of them, you know. My favorite was definitely the green coat!

Сегодня было очень холодно, даже холоднее, чем вчера и я посмотрела прогноз погоды: будет все холоднее и холоднее день за днем. Мой лук был вдохновлен серебристым цветом, у меня есть чудесный клатч от Givenchy, и я решила построить лук на нем: выбрала серую толстовку с Микки Маусом и, чтобы сделать лук более нарядным, платье в пайетках от Киры Пластининой.

Показы были хороши как и обычно: Николай Кыврыжек (восхитительная вторая часть показа из луков в белом цвете, особенно последние два богато украшенные платья), CONTRFASHION (я называю это фрик фэшн), Николай Красников и Лена Цокаленко.
Показ, понравившийся мне больше всего - Николай Красников, я в самом деле убеждена что он есть и будет моим любимым дизайнером на протяжении всей недели моды (его единственным соперником может быть только Дима Неу). Я просто хочу сказать, что мне понравилось все в его коллекции: материалы, стиль, цвета, детали в роде кружев и орнамента из бисера. Я сидела в течение всего показа с влюбленными глазами, и выглядела наверное очень забавно, пытаясь запечатлеть каждый понравившийся образ, а их было много, ну вы понимаете. Моим фаворитом стало однозначно зеленое пальто!




Nikolay Kyvyrzhik


CONTRFASHION 
Maria Vyukova


Victoriya Prohorova

Marina Tsoy

Nikolay Krasnikov

Lena Tsokalenko